Subject: poděkování kněžím, farnostem a řeholníkům
From: Hnutí Pro život ČR <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Feb 2016 18:02:53 +0100

Vážení otcové,
milí přátelé,

rádi bychom Vám poděkovali za mnohaletou podporu a práci, která 
zpravidla není vidět a už vůbec nebývá doceněna. Máte mnoho starostí a 
nechceme Vám přidělávat další, nebo Vás jakkoliv "úkolovat". Chceme se 
podělit o radost, která - věříme - i Vás potěší.

Máme upřímnou radost, že stále větší část české společnosti vnímá 
potřebu pomáhat ženám, které čekají nečekaně dítě. Po mnoha desetiletích 
konečně i zaznívá, že zodpovědnost muže za ženu a počaté dítě je tím 
klíčovým momentem pro skutečné řešení. Mnoho osobností, starostů i 
nemocnic napomáhá, aby se každé dítě mohlo narodit (např. Magistrát hl. 
m. Prahy poskytuje v březnu a dubnu reklamní plochy v hodnotě několika 
set tisíc korun).

Nic z toto by se nedělo, kdyby nebylo Vaší každodenní práce a úsilí 
tisíců věřících, které vedete. Budeme proto zvláště za Vás děkovat i při 
mši svaté v katedrále 2. dubna celebrované panem kardinálem Dominikem 
Dukou před Národním pochodem pro život a přenášené TV NOE. Chystají-li 
se přijet rodiny s dětmi i z Vaší farnosti, možná je potěší možnost 
zaregistrovat se k bezplatnému obědu, na který je pan kardinál zve - 
http://pochodprozivot.cz.

Radim Ucháč
Hnutí Pro život ČR

http://pochodprozivot.cz/download/pochodprozivot-fb.jpg